Subject: FW: Palun registreeri Deltas ja JIRAs
From: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Wed, 21 Feb 2024 13:24:49 +0200

From: Tuuli Tsahkna <[email-masked]>
Sent: Wednesday, February 21, 2024 12:50 PM
To: Anne Vesinurm <[email-masked]>
Subject: Palun registreeri Deltas ja JIRAs

Hei,

Palun registreeri MERIKESE nimele (Merikesega räägitud sellel teemal)

Deltas võimalusel järjena 7.1-1/23/24824-2

Lääne-Viru maakond Kadrina vald Kadrina alevikus riigitee ristumiskoha
ehitamise tehniliste tingimuste taotlus

Riigitee nr 17151 Põima-Kadrina km 8,361-8,515

Taotleja andmed allpool.

Aitäh!

Tuuli

From: Aivar Aruja <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Sent: Tuesday, February 13, 2024 9:03 AM
To: Tuuli Tsahkna <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Kadrina keskosa tehnilised tingimused

Tere

Kadrina vallavalitsus koostöös Eesti Arhitektide Liiduga korraldas
arhitektuurivõistluse otsimaks uusi arhitektuurilahendusi Kadrina aleviku
keskusele. Selgusid Kadrina keskuse parima ideekavandi autorid, kelleks
tunnistati Annika Valkna ja Ruth Kübard tööga „Põu".

Võidutöös on Kadrina alevikus Rakvere tee ja riigitee (17151
Põima-Kadrina) ristmik viidud Viitna tee 4 kinnistule (Coopi  ja
bussijaama vahele).

Võidutööga saab tutvuda Kadrina valla kodulehel :
https://www.kadrina.ee/kadrina-aleviku-keskvaljaku-voidueskiis1

Oleme eelnevalt küsinud Teie (Transpordiameti) seisukohta. Põhimõtteliselt
olite lahendusega nõus.

Oleme koostamas eelprojekti.  Soovime  Teie poolseid tehnilise tingimusi.

Tahame esitada taotluse RTK meetmesse „Kättesaadavad kvaliteetsed avalikud
teenused“. Taotluse esitamise tähtaeg 29.03.2024.

Palun võimalusel tehnilised tingimused väljastada nädala jooksul, muidu ei
jõua taotlust õigeaegselt esitada.

Lugupidamisega

Aivar Aruja

ehitusspetsialist                           +372 518 7119

Kadrina Vallavalitsus                    <http://www.kadrina.ee/>
www.kadrina.ee

  _____

Käesolevas e-kirjas sisalduv teave on mõeldud ametialaseks kasutamiseks
ning seda võivad kasutada vaid e-kirja adressaadid. E-kirjas sisalduvat
teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata edasi saata ega
mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada.